Saturday, 9 February 2013

sahabat dunia akhirat :)

bismillahirrahmanirrahim.....

assalamualaikum wbt......

ehemmm..... chinese new year holiday! yuhooo... 9 hari cuti okayy. lama kn? nway, cuti ni xrancang pun nk buat apa. just ingat nk masak hasil seni sendiri dgn adik! hihi. nk buat mcm2 ni. assignment pun nk kata gunung tu tak lah. bukit je kot  =)

ni masalah dia nk cerita aku rindu dekat kawan2 lama sekolah menengah dulu2. sobss. sekolah rendah bukan xmau rindu, tp semua dh hilang entah pi mana. hat lani duk ada pun zirah dgn nadia ja. tu pun lama dh xjumpa. aku rindu kalian weyy :'( nanges teruk dh ni.


sahabat dr SMKKKM. dr kiri, zaidatun, aku, reca, intan, fatiha. segak2 dh lani. tep tiap kali cuti panjang kami akan dating bersama :)


hat ni reca dgn teha.. depa sama sekolah dgn aku dr form1 sampai form5. :)


dr kiri, aku, teha, reca, hanis n miza. rindu serindunyaa :(


zaman aku form5 dulu. ngeh3~


housemates. kak anis, kak iqa, aku, lida n farah :)


haaa... hat ni baru ada gmbaq kak nadia (tudung kelabu).. dia garang but penyayang. alalalala~ hihi


ni sahabat susah senang dekat uitm. kami mana boleh pisah woo :( sayang ketat2. pi mana2 pun sekali, makan sama2, belajar sama2.


civil engineer's-to-be. insyaAllah :) love much. dr kiri, hana, aku, eema, huda, bibah =)

aku taktau nk bgtaw mcm mna. hanya Allah yg tau aku sayang depa semua mcm mna. semoga persahabtan kami kekal dan berterusan sampai ke syurga. jgn lupa aku bila dh berjaya, sayang semua ketat2. kawen nnti WAJIB jemput taw.

p/s: kawan2 yg aku xmention dlm ni jgn terasa. semua yg pernah kenal aku, semua kawan aku. k. kita kawan selamanya, sampai akhir hayat. my pray always be with uolls. million of thanks for being my good friend. LOVE yaa!

goodluck! keep strong, keep smile, stay beautiful uolls :)

assalamualaikum.









4 comments: